Ce facem?

Remote Marketing and Software

București, Sector 1, Aleea Privighetorilor 80, etaj 4

De ce noi?

Te înțelegem

Înțelegem nevoile afacerii tale și ale clienților tăi.

Câștigi cotă de piață

Atragem mai mulți clienți profitabili pentru afacerea ta, profitând de fiecare oportunitate.

Zero reclamații

Nicio reclamație în 9 ani de activitate. Ne apreciem clienții și îi tratăm cu respect.

Libertatea de a alege

Poți alege dintr-o gamă completă de servicii cu un raport calitate/preț de nota 10.

Portofoliu complex

De la start-up-uri până la cele mai mari corporații din lume.

+14 ani experiență

Avem experiență de peste 14 ani în marketing și software.

Profitabilitate dovedită

Generăm tranzacții profitabile și urmărim succesul proiectului tău.

Economisești bani

Suntem eficienți și implementăm doar acțiuni rentabile pentru tine.

Disponibilitate

Motivați de succes, suntem aici pentru tine.

Cum să-ți aloci corect resursele pentru atingerea obiectivelor tale

În lumea afacerilor, atingerea obiectivelor nu se reduce doar la a avea o idee inovatoare sau o echipă pasionată. De fapt, la baza oricărei strategii de succes se află resursele. Nu este vorba nu doar despre bani, ci și de timp, expertiză și instrumentele potrivite.

 

Bugetul de implementare

 

Când vorbim de marketing, primul aspect la care ne gândim este, de obicei, bugetul. Deși este esențial să investești în campanii publicitare, elementul de bază este „ecosistemul" – un set de instrumente și strategii prin care produsele sau serviciile tale sunt aduse în fața clientului ideal. Acest ecosistem include totul, de la conținutul website-ului, la campaniile pe rețelele sociale sau publicitatea plătită.

Desigur, ecosistemul perfect nu există din start pentru majoritatea afacerilor. Este un proces de încercare și eroare, iar multe companii se confruntă cu necesitatea de a reface, sau chiar construi de la zero, părți semnificative ale acestui ecosistem, ceea ce implică de fiecare dată costuri suplimentare.

 

Bugetul de promovare

 

Acesta reprezintă suma alocată pentru a ajunge direct la clienții tăi prin diferite canale: Google, Facebook, LinkedIn, Radio, TV etc.

O greșeală frecventă a antreprenorilor este subestimarea acestui buget. Dacă ai investit sume mari în crearea ecosistemului tău, dar aloci un buget prea mic pentru a-l promova, este ca și cum ai avea o mașină de curse, dar nu ai combustibil pentru a o conduce.

 

Echilibrul corect între implementare și promovare

 

Este esențial să existe un echilibru în alocarea bugetului de marketing. Un buget mare de implementare fără un buget corespunzător de promovare, sau invers, va duce la rezultate sub așteptări.

Spre exemplu, dacă investești 1000 euro în implementare, dar doar 10 euro în promovare, vei obține un venit de doar 200 euro. Însă, dacă aloci 10.000 euro pentru promovare, veniturile pot crește la 200.000 euro, păstrând fix aceleași costuri de implementare, presupunând un cost de achiziție al clienților (CAC) în valoare de 10 euro din care rezultă 1000 comenzi, raportat la o valoare medie a comenzii de 200 euro.

În exemplul cu 10 euro buget de promovare, marketing-ul devenea un cost, iar în exemplul cu buget de 10.000 euro, acțiunile de marketing aduc un randament de 20x.

 

Importanța experienței

 

Atunci când alegi o agenție de marketing cu care să colaborezi, nu trebuie să te uiți doar la costurile percepute pentru implementare. Expertiza contează mult mai mult pentru că aceasta poate scădea costul de achiziție pe client. O agenție experimentată va ști cum să creeze și să optimizeze acel ecosistem pentru a ajunge la clienții tăi și a-i influența să cumpere.

 

Investiție versus cost

 

Marketing-ul nu este un cost, ci o investiție. Acesta poate genera un randament semnificativ dacă este făcut corect. De ce ai plăti lunar bani pe o strategie de marketing care nu îți aduce rezultate?

 

Concluzie

 

Alocarea resurselor nu este doar despre a avea suficienți bani, este vorba de a folosi acei bani în mod înțelept. Antreprenorii ar trebui să fie conștienți de valoarea unei agenții de marketing experimentate și a bugetului corespunzător de promovare. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este intensă și clientul este informat, a fi strategic și a investi corect poate face diferența dintre succes și eșec.

Definirea clară și specifică a obiectivelor este esențială pentru a asigura succesul în marketing și business. Fiecare obiectiv și strategie trebuie să fie bine definit, adaptat și monitorizat pentru a maximiza eficiența și rezultatele.

Dacă ai rezonat cu aceste informații, nu uita că suntem aici pentru tine, iar în cazul în care consideri că ai nevoie de serviciile noastre și îți dorești o potențială colaborare cu echipa Remote Marketing, ne poți contacta, vizita sau programa o întâlnire online. Alege bucuria succesului. 

Îți suntem recunoscători pentru interesul acordat și îți dorim o zi minunată!

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Urmărește-ne pe
Instagram

@remote.marketing

Acest site foloseste cookie-uri

Folosim cookie-uri, inclusiv cookie-uri de la părți terțe, pentru a a personaliza conținutul, pentru a oferi experiențe personalizate, în sopuri publicitare sau pentru a oferi funcții de socializare și pentru a analiza traficul de utilizare a site-ului. Apăsând butonul „Acceptați cookie-urile recomandate”, confirmați că sunteți de acord cu utilizarea acestor cookie-uri constând în cookie-uri de preferințe, statistică, marketing. În secțiunea Modifica setarile aveți opțiunea de a selecta tipurile de cookie-uri pe care le permiteți. În orice moment vă puteți retrage consimțământul sau vă puteți modifica preferințele. Informații detaliate despre modul în care utilizăm cookie-urile, inclusiv cum puteți refuza cookie-urile accesați Politica de cookie.

Continuând navigarea pe site, sunteţi de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe detalii, aici | Modifică setările