Ce facem?

Remote Marketing and Software

București, Sector 1, Aleea Privighetorilor 80, etaj 4

De ce noi?

Te înțelegem

Înțelegem nevoile afacerii tale și ale clienților tăi.

Câștigi cotă de piață

Atragem mai mulți clienți profitabili pentru afacerea ta, profitând de fiecare oportunitate.

Zero reclamații

Nicio reclamație în 9 ani de activitate. Ne apreciem clienții și îi tratăm cu respect.

Libertatea de a alege

Poți alege dintr-o gamă completă de servicii cu un raport calitate/preț de nota 10.

Portofoliu complex

De la start-up-uri până la cele mai mari corporații din lume.

+14 ani experiență

Avem experiență de peste 14 ani în marketing și software.

Profitabilitate dovedită

Generăm tranzacții profitabile și urmărim succesul proiectului tău.

Economisești bani

Suntem eficienți și implementăm doar acțiuni rentabile pentru tine.

Disponibilitate

Motivați de succes, suntem aici pentru tine.

Bine de știut înainte să începi un business

Bianca Paraschiv
Vezi toate articolele

Ce este important să înțelegem înainte de a începe o afacere?

 

Companiile sunt înființate de oameni pentru oameni, iar dacă oamenii nu ar avea nevoi și dorințe, afacerile nu ar mai exista. Totuși, multe companii și mulți antreprenori uită că aceste companii sunt înființate pentru oameni și se gândesc doar la cifre. Nu spun că cifrele nu sunt importante, pentru că sunt, dar cu oamenii ce facem?

De aici rezultă clar că înainte de a vinde ceva, trebuie să știm dacă oamenii au nevoie sau își doresc ceea ce noi vindem.

Aici există și un paradox: oamenii vor oferta perfectă.

 

Cum arată această ofertă perfectă?

 

Oferta perfectă te face bogat, faimos, atrăgător, fericit, gratuit și fără efort.

Acum că știm ce vor oamenii, știm că nu ar fi rentabil să le dăm tot ce vor.

Desigur, le putem promite, dar nu le vom oferi. Asta este o formă gravă de manipulare folosită tot mai des în marketing, iar noi nu suntem de acord cu această practică.

Oferta perfectă nu poate fi profitabilă pentru nicio companie care o oferă și nu urmărește ceva ascuns – ori să-ți vândă ceva la supra preț mai târziu și să te blocheze într-un contract, ori să-ți vândă datele mai departe, ori să îți influențeze sau chiar să-ți controleze comportamentul pentru a obține beneficii ulterioare.

Cum această ofertă nu prea există, cu excepția „țepelor”, oamenii vor căuta alternativa apropiată de perfecțiune.

 

9 lucruri bine de știut despre marketing înainte să începi un business

 

1. Marketing-ul este dependent de comportamentul consumatorului, iar pentru a obține rezultate favorabile trebuie să ai capacitatea de a influența un număr mare de oameni.

2. Există o diferență majoră între influență și manipulare, deși ambele direcții folosesc un tipar similar. Spre deosebire de influență, manipularea prezintă informații scoase din context, date false, cifre exagerate, scenarii puțin probabile și promisiuni atrăgătoare ce nu pot fi sau nu vor fi respectate.

3. Cele mai folosite metode de a influența comportamentul consumatorului atunci când există dorința sau nevoia de achiziție a unui bun sunt următoarele (și deseori sunt combinate):

  • Recompense economice: gratuități, bani, vouchere, discount, puncte de loialitate
  • Recompense sociale: card VIP, membru al unui cerc de interes, bunuri și servicii ce influențează statutul unei persoane
  • Recompense morale: etică și valori (valori și credințe comune ce rezonează cu audiența)
  • Simțul de ce-i corect și ce-i greșit: dezbateri, controverse
  • Eliminarea fricilor din procesul de achiziție: inversarea riscului este o tehnică des folosită (spre exemplu, banii înapoi)
  • Reciprocitatea: oferă și vei primi în schimb
  • Similaritatea și capacitatea de a te face plăcut de public
  • Unicitatea: ceva ce poți face doar tu
  • Dovada socială: părerea oamenilor din jurul consumatorului
  • Demn de încredere: experiența în domeniu, cifra de afaceri, testimoniale
  • Raritatea: ceva ce este rar sau limitat într-o anumită perioadă de timp
  • Identitatea și integrarea în comunitate: un cumul de factori ce ajută consumatorul să se identifice cu brandul tău
    • „E la fel ca noi” – clienții rezonează cu tine, cu viziunea și cu scopul tău

4. Oamenii nu acceptă niciodată compromisuri, decât dacă sunt forțați să ia o decizie.

5. Creierul nostru folosește filtrarea perceptuală - ignorăm lucrurile de care nu ne pasă sau pe care nu le înțelegem. Astfel, ajungem la prima concluzie importantă: trebuie să rezonăm cu audiența noastră.

6. Marketing nu înseamnă doar promovare. Pentru noi, Remote Marketing, reclamele înseamnă max. 5% din acțiunile de marketing. Marketing-ul a însemnat cândva doar promovare, însă comportamentul consumatorului s-a schimbat la 180 de grade:

  • Clientul tău cunoaște mai multe despre tine decât știi tu despre el, despre dorințele și nevoile sale și despre alternativele pe care le are.
  • Oricine poate găsi sute de alternative mai bune decât îi oferi tu prin câteva click-uri pe internet.
  • Nu mai ascultăm reclamele la fel cum le ascultam înainte pentru că avem foarte multe opțiuni la îndemână.
  • În schimb, ascultăm și avem încredere în ce spun oamenii din jurul nostru.

7. Marketing înseamnă capacitatea de a convinge pe cineva să cumpere de la tine sau măcar să te treacă pe lista de alternative de luat în calcul. Pentru a ajunge în acest punct, se realizează o serie de acțiuni complexe, iar toate puse cap la cap creează o poveste în care publicul tău se regăsește, rezonează cu brandul tău și în cele din urmă cumpără de la tine. Desigur, vei avea nevoie de implicare, perseverență, răbdare și bani.

8. Marketing-ul nu este un cost. Marketing-ul este una dintre puținele investiții care dacă este făcută corespunzător, îți poate genera un randament (ROI/ROAS) uriaș, în anumite cazuri de peste 1.000%. De asemenea, este și singura investiție la care nu poți renunța. Fără marketing, nu poți vinde.

  • Spre exemplu, în industria auto unde costul unei mașini este ridicat, cu aprox. 50.000 euro investiți în marketing pentru un client pe parcursul anului trecut, am generat venituri suplimentare de peste 10 milioane euro și un profit de peste 1 milion euro. Având în vedere contractele de confidențialitate, nu putem oferi mai multe detalii. 
  • Un alt exemplu recent - un start-up - cu aproximativ 20.000 euro am generat venituri de aproximativ 120.000 euro în ultimele 12 luni, marja de profit fiind în medie de 40%, incluzând bugetul de marketing și costurile de implementare.
  • Și cel mai fericit exemplu, o singură campanie pentru un client unde costul de achiziție pe client nou este de 4 euro, valoarea medie a comenzii este de 60 euro, iar marja de profit depășește 80%. Aceste cifre pot fi obținute doar când produsul/serviciul reprezintă o necesitate, rezolvă o problemă într-un mod eficient, iar competiția este scăzută. Da, este o excepție în piață validată perfect de tânărul antreprenor.

9. Paradoxal – Cu un marketing bun poți vinde fără să ai un produs finit, fără angajați, fără birouri, însă fără marketing nu poți vinde nici cel mai bun produs din lume.

De ce? Pentru că marketing înseamnă cunoașterea potențialului client, stabilirea prețului adecvat, stabilirea specificațiilor de produs, comunicarea prețului și a produsului pe piață (piața poate fi formată chiar și din prietenii și familia ta, tot piață e), promovarea produsului pe piață cu scopul de a atrage potențiali clienți plătitori. Da, asta înseamnă marketing pe scurt.

 

Concluzie

Rezultatele companiilor în urma acțiunilor de marketing ar trebui să fie vizibile, măsurabile, interpretabile și gata de îmbunătățit în orice moment. Rezultatele bune apar atunci când se aplică o strategie clară de marketing, iar bugetul irosit pe acțiuni care nu sunt rentabile este realocat într-un mod mai eficient.

Dacă ai rezonat cu aceste informații, nu uita că suntem aici pentru tine, iar în cazul în care consideri că ai nevoie de serviciile noastre și îți dorești o potențială colaborare cu echipa Remote Marketing, ne poți ne poți contacta, vizita sau programa o întâlnire online.

Îți suntem recunoscători pentru interesul acordat și îți dorim o zi minunată!

Cu drag, Echipa Remote Marketing

Urmărește-ne pe
Instagram

@remotemarketing.ro

Urmărește-ne pe
Instagram

@remotemarketing.ro

Acest site foloseste cookie-uri

Folosim cookie-uri, inclusiv cookie-uri de la părți terțe, pentru a a personaliza conținutul, pentru a oferi experiențe personalizate, în sopuri publicitare sau pentru a oferi funcții de socializare și pentru a analiza traficul de utilizare a site-ului. Apăsând butonul „Acceptați cookie-urile recomandate”, confirmați că sunteți de acord cu utilizarea acestor cookie-uri constând în cookie-uri de preferințe, statistică, marketing. În secțiunea Modifica setarile aveți opțiunea de a selecta tipurile de cookie-uri pe care le permiteți. În orice moment vă puteți retrage consimțământul sau vă puteți modifica preferințele. Informații detaliate despre modul în care utilizăm cookie-urile, inclusiv cum puteți refuza cookie-urile accesați Politica de cookie.

Continuând navigarea pe site, sunteţi de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe detalii, aici | Modifică setările